Przetargi

PROCEDURA OFERTOWA - WYNAJEM POWIERZCHNI BIUROWEJ

Data publikacji: 2022-10-26

PROCEDURA OFERTOWA - WYNAJEM POWIERZCHNI BIUROWEJ

Procedura ofertowa w sprawie wynajmu powierzchni biurowej na siedzibę Mazowieckiego Oddziału Krajowej Izby Doradców Podatkowych


Mazowiecki Oddział Krajowej Izby Doradców Podatkowych informuje, że wszczęta została procedura ofertowa w sprawie wynajmu powierzchni biurowej na siedzibę Mazowieckiego Oddziału Krajowej Izby Doradców Podatkowych.
Postępowanie ofertowe w sprawie wynajmu powierzchni biurowej na siedzibę Krajowej Izby Doradców Podatkowych odbywa się w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, w szczególności na podstawie art. 70 Kodeksu Cywilnego, a ponadto na podstawie działania Regulaminu Komisji Ofert Krajowej Rady Doradców Podatkowych. Do postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Postępowanie ofertowe w sprawie wynajmu powierzchni biurowej na siedzibę Krajowej Izby Doradców Podatkowych ma charakter otwarty i będzie prowadzone z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji oraz równego traktowania oferentów.

Poniżej kryteria jakie powinna spełniać oferta na wynajem powierzchni biurowej na siedzibę Mazowieckiego Oddziału Krajowej Izby Doradców Podatkowych:
I. Lokalizacja: Warszawa, przy głównych węzłach komunikacji miejskiej (metro lub tramwaje).
II. Powierzchnia Powierzchnia biurowa w nieruchomości lokalowej do 140 m2.
III. Wynajmowana powierzchnia powinna umożliwić następującą aranżację pomieszczeń- pomieszczenia na użytek „wspólny”;- open space na 6 stanowisk biurowych oraz przestrzeń na urządzenia biurowe (2 drukarki, szafy biurowe na dokumenty);- 1 salka konferencyjna dla 12 osób (pomieszczenie wyciszone, możliwość zaaranżowania sali rozpraw);- 1 mała salka - samodzielne pomieszczenie z biurkiem i przestrzenią umożliwiającą przeprowadzenie w nim spotkania z 2-4 osobami,- pomieszczenie socjalne (aneks kuchenny z możliwością przyrządzania i spożywania posiłków) - możliwe częściowe wydzielenie z powierzchni open space;- zaplecze techniczne (pomieszczenie ok. 2-5 m2);- dwie toalety z podziałem na damską oraz męską
IV. Parking
Ilość miejsc parkingowych: 2.

V. Inne
1) swoboda wyboru firm dostarczających usługi teleinformatyczne2) możliwość wywieszania szyldów KIDP na elewacji budynku lub przed budynkiem.3) wskazanie minimalnego okresu wynajmu 4) kreślenie waluty oraz indeksacji czynszu 5) wskazanie okres wypowiedzenia umowy6) sposób rozliczania utrzymania obiektu i mediów (czy w czynszu wszystko plus liczniki, czy czynsz i opłaty eksploatacyjne dodatkowo plus liczniki, itd.)7) wymogi dotyczące kaucji lub innego zabezpieczenia umowy8) możliwość realizacji „fit-out” 
Oferta powinna być:- sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej;- oferta powinna zawierać cenę netto oraz brutto;- przesłana do Biura MO KIDP w zaszyfrowanej korespondencji mailowej na adres: mazowiecki@kidp.pl wraz z tytułem „procedura oferta w sprawie wynajmu powierzchni biurowej na siedzibę Mazowieckiego Oddziału KIDP”;- złożona wraz z terminem jej ważności;Oferty można składać od dnia publikacji ogłoszenia na stronie internetowej Mazowieckiego Oddziału Krajowej Izby Doradców Podatkowych.
Termin składania ofert upływa w dniu 09.11.2022 r. – decyduje data wpływu korespondencji mailowej na skrzynkę mailową Biura Mazowieckiego Oddziału Krajowej Izby Doradców Podatkowych.

Oferty złożone po terminie nie zostanę otwarte.


Pytania dotyczące postępowania należy kierować do Mazowieckiego Oddziału KIDP, nr tel. 723 575 701, e-mail: mazowiecki@kidp.pl 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.