Założenia:
20.00 Rozpoczęcie balu + wino musujące na powitanie
20.30 Przystawka
21.00 Kolacja uzupełniana przez 5 godzin, tj. do godziny 2.00
Ważne: prośba aby bufety nie były składane/zabierane do końca imprezy
21.00 Open bar - 6 godzin.
3.00 Koniec balu.
Parkiet: 150 -200m2
Stoły okrągłe, krzesła z nakładkami, ilość osób 300.
Podmioty zainteresowane organizacją Balu prosimy o składanie ofert na adres mailowy: mazowiecki@kidp.pl do dnia 14 marca 2022.Oferta powinna być:
- sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej;
- umieszczona w kopercie opisanej: nazwa i adres Zamawiającego, nazwa i adres oferenta, napis: „procedura ofertowa w sprawie wybory miejsca na organizację XIX Balu Doradców Podatkowych” i przekazana do siedziby Zamawiającego;
Oferent powinien wskazać termin związania z ofertą.
Oferty można składać od dnia publikacji ogłoszenia na stronie internetowej Mazowieckiego Oddziału Krajowej Izby Doradców Podatkowych również mailowo w trybie zaszyfrowania z podaniem kodu w oddzielnym mailu.
Adres mailowy:
mazowiecki@kidp.pl Termin składania ofert upływa w dniu 14 marca 2022r. o godz. 12:00 - decyduje data wpływu do Biura Mazowieckiego Oddziału Krajowej Izby Doradców Podatkowych.
Termin związania z ofertą 30 kwietnia 2022 r.
W przypadku przesyłki pocztą lub za pośrednictwem kuriera za termin złożenia oferty uznaje się datę i godzinę potwierdzenia odbioru przesyłki przez Zamawiającego (Krajową Izbę Doradców Podatkowych).
Oferta powinna zawierać :
- cenę na uczestnika
- referencje potwierdzające doświadczenie w zakresie organizacji imprez powyżej 500 osób
Podmiotom zainteresowanym udziałem w postępowaniu ofertowym, w tym oferentom, nie będą przysługiwały względem Mazowieckiego Oddziału Krajowej Izby Doradztwa Podatkowego żadne roszczenia w związku ze: zmianą warunków postępowania, jego zakończeniem, unieważnieniem bez wyboru oferenta, czy też dokonanym wyborem oferenta, który według uznania Zamawiającego przedłożył najkorzystniejszą ofertę.