Informujemy, że w dniu 24 czerwca 2013 r. rozpoczął działalność Punkt Rejestracji Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych mieszczący się w Biurze Krajowej Izby Doradców Podatkowych w Warszawie, ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 3/310, 02-362 Warszawa. Punkt czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.
Otwarcie Punktu Rejestracji jest wynikiem realizacji uchwały nr 45/2010 III Krajowego Zjazdu Doradców Podatkowych z dnia 16 stycznia 2010 r. w sprawie programu działania Krajowej Izby Doradców Podatkowych w zakresie rozwoju doradztwa podatkowego m. in. poprzez czynny udział w projektach takich jak Projekt e-Deklaracje.
Punt Rejestracji w siedzibie Krajowej Izby Doradców Podatkowych umożliwia doradcom podatkowym uzyskanie certyfikatów koniecznych do złożenia podpisu elektronicznego.
Jak uzyskać certyfikat kwalifikowany do bezpiecznego podpisu elektronicznego?
1. Procedurę uzyskania kwalifikowanego certyfikatu należy rozpocząć od wypełnienia formularzy. Formularze można przesłać w formie elektronicznej korzystając z Elektronicznego Punktu Rejestracji – jako punkt rejestracji należy wybrać Punkt Wewnętrzny/335-KIDP.
2. Następnie, w celu podpisania umowy należy z dokumentami tożsamości i pozostałymi wymaganymi dokumentami, umówić się na spotkanie z Inspektorem ds. Rejestracji w Punkcie Rejestracji (Inspektor telefonicznie skontaktuje się z doradcą podatkowym w celu uzgodnienia terminu spotkania).
3. W Punkcie Rejestracji certyfikat kwalifikowany jest wydawany w ciągu kilkunastu minut od podpisania umowy.
4. Płatności za certyfikat dokonuje się po otrzymaniu faktury w Państwowej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.
Dodatkowe informacje można również uzyskać pod numerem tel. 022 378 14 33.